sobota, 13 lipca 2013

Czas na CANDY !

Witajcie :)

Nadszedł w końcu czas na rozpoczęcie candy,które zorganizowałem dla Was 
na przywitanie po mojej dosyć długiej nieobecności w blogowym świecie ;)

Do wygrania poniższy zestaw przydasiów :D

Dodatkowo wylosuję jeszcze 2 osoby, które dostaną zestaw tekturowych wycinanek.

Zasady uczestnictwa :

1. Umieść powyższy podlinkowany banerek na swoim blogu lub napisz notkę o tym candy.
2.Zostań obserwatorem mojego bloga.
3.Wyraź chęć uczestnictwa w komentarzu
(losowane będą osoby,które pozostawiły komentarz)
4.Candy trwa od dziś do 13.08.2013r.

Mam nadzieję, że znajdą się jacyś chętni ? :D

Pozdrawiam i zapraszam do zabawy ;)

130 komentarzy:

  1. no to ja na początek się ustawiam :) banerek wisi na blogu :)http://scrapkiart.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z przyjemnoscia ustawie sie w kolejce. Banerek wrzucam na blogaska i poczekam cierpliwie :) 13-tka, taka moja szczesliwa, ze moze i tym razem los sie do mnie usmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i jeszcze zostalam 100 obserwatorem :) Juz piekniej byc nie moze :)

      Usuń
  3. Nie może mnie tu zabraknąć.
    Wszystkie warunki spełniłam:-)
    Teraz czekam aż szczęście się uśmiechnie właśnie do mnie:-))))

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. my się nie znamy, ale w kolejce się ustawię.
    w swoje imieniny ;-)
    banerek już jest na blogu.
    pozdrawiam i witam po przerwie,
    Gosia ( mosia )

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcę podjąć nowe wyzwanie i zacząc ''scrapować ''
    :D

    Jeeverlly.blogspot.com

    Jeeverlly@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. i ja się zapisuje skoro powoli próbuje zacząć scrapować to akurat by mi się przydały takie przydasie ;) a obserwuje już dłuższy czas

    OdpowiedzUsuń
  7. Dołączam do zabawy i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z miłą chęcią ustawiam się w kolejce !
    Pozdrawiam!

    http://beatka2041.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super candy, nie mogłam nie dołączyć

    OdpowiedzUsuń
  10. Z przyjemnością ustawię się kolejce po te słodkości i w zamian zapraszam do siebie na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dołączę do towarzystwa i z chęcią zapoluję. Banerek tutaj: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne niespodzianki :) a nuż się uda?
    Pozdrawiam olenkaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja, ja, ja jestem chętna i to ogromnie i szalenie
    Chcę mieć takie cudowności i tego nie zmienię
    Więc szybko się na Twoje candy zapisuje
    I mam nadzieję, że Twoja szczęśliwa rączka mnie wylosuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja takze jestem chętna:) Bannerek już na blogu.
    Wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj z wielką chęcią wezmę udział i już obserwuję:)
    Pozdrawiam i cierpliwie czekam do losowania:)

    OdpowiedzUsuń
  16. A wezmę udział :)

    Obserwuję jako: Olka
    Banner jest na: modelinowa-kraina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. To i ja się ustawię po super cukierasy :) Na blogu już wisi banerek!

    OdpowiedzUsuń
  18. Spróbuję - zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy są chętni? Też pytanie! Oczywiście :) z chęcią się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne candy,z przyjemnością ustawiam się w kolejce. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne candy:)
    mam chrapkę na nie:)
    spróbuję szczęścia
    to może mi się dostanie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. grzecznie ustawiam się w kolejce po takie cukierasy :) banerek na pasku bocznym http://szydelkiemwoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super candy, fantastyczne przydasie więc i ja stanę po nie w kolejce. A baner znajdziesz tu: magduskowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super nagrody :-)
    lawendowy-kacik.blogspot.com
    obserwuję: I am no one
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Już obserwuje i na candy się zapisuję.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam.
    Z największą przyjemnością przyłączam się do zabawy.
    Warunki spełnione. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Z przyjemnością staję w kolejce, cudne rzeczy rozdajesz :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. scrapowanie fajna rzecz ....zapisuję się szybciutko:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Też się chętnie ustawiam w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  30. To i ja wpadam na słodkości :)
    Warunki spełnione :)
    Pozdrawiam z Fiołkowego Wzgórza
    Fiołeczek

    OdpowiedzUsuń
  31. właśnie wkręciłam się do Waszego towarzystwa ... a takie cuda przygotowałaś ,że szok - ten motor z wycinanki jest przecudny .... Zaciekam rączki i czekam ....

    OdpowiedzUsuń
  32. Z przyjemnością dołączam do grona Obserwujących i tym samym ustawiam się w kolejce po słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Z przyjemnością stanę w kolejce po takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  34. trudno przejść obojętnie obok takich cukierasków, więc nie omijam kolejki, tylko się w niej z radością ustawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Ustawiam się w kolejce również :)
    pozdrawiam, Ewa
    http://skoknaszafe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowne Candy! Cieszę się, że tu trafiłam! Rozgoszczę się na dłużej!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Z przyjemnością i ja spróbuje szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Z chęcią ustawię się w kolejce ;) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  39. I ja się ustawiam, a co mi tam :) może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Może akurat mi się poszczęści. Dopiero zaczynam przygodę ze scrapbookingiem. Potrzebuję dużo przydasiów.
    Banerek na moim blogu (o trochę innej tematyce, ale o takim też myślę, aczkolwiek muszę się jeszcze podszkolić): http://sniadania-fate.blogspot.com/
    PS Fantastyczne prace!

    OdpowiedzUsuń
  41. Witaj serdecznie:))I ja wyrażam z wielką radością chęć zabawy i wygrania tego co przygotowałeś dla nas. Wspaniała nagroda motywuje do dalszej pracy, więc obiecuję, że jak wygram to...z wielką przyjemnością stworzę prace, które być może zadziwią i Ciebie. Więc dasz mi szansę na odrobinę szczęścia?:))Pozdrawiam serdecznie raz jeszcze zapraszając na mojego bloga.Banerek o Twoim CANDY JUŻ WISI:))
    http://kleksowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I oczywiście obserwuję, bo jestem ciekawa dalszych Twoich poczynań :)))

      Usuń
    2. Chętnie się zapiszę i będę obserwować z uwagą :-)

      Usuń
  42. jak mogło by zabraknąć chętnych, po takie cudeńka:)))
    ja dołączam do zabawy...
    pozdrawiam wakacyjnie, a banerek umieściłam tu http://agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Również ustawiam się w kolejce, a że losowanie ma się odbyć w moje urodziny liczę, że to przyniesie mi szczęście i wygram te cudeńka. Zapraszam również do siebie na małe candy: http://samara84.blogspot.com/2013/07/osmiornica-amelia.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Witam ciepło! Wysokokaloryczne i różnorodne candy to jest to! Z chęcią ustawiam się w kolejce, ale i z chęcią zaobserwowałam:-)
    Liczę na odrobinę szczęścia w losowaniu jak i przygodę w obserwowaniu Twoich działań:-)
    A jeśli marzy Ci się nieco ochłody w upalne dni, zapraszam na Loteryjkę Byle Do Świąt:-) strzepki-okruchy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. zgłaszam się ^^
    Bloga obserwuję, banner dodany i wspomniałam w notce o candy ;)
    a-lmostyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się :) Obserwuję i wstawiłam baner :)

    OdpowiedzUsuń
  47. te czarne motylki sa fantastycznee..:D jasne,ze sie zapisuje :)
    a banerek wisi na fioridifantasia.blogspot.it :)
    pozdrawiam i witam po przerwie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. ja również ustawiam się w kolejce po przydasie:) bannerek już u mnie. dołączyłam też do grona obserwatorów Twojego bloga. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  49. Ustawię się i ja z nadzieją...
    Zapraszam do mnie:
    dekoMagJa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. widzę, że wiele chętnych na te słodkości:) i ja też chętna a nóż widelec na mnie trafi :))
    http://created-by-karolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Oj przydałyby się te przydasie, cudne są i dają wiele możliwości :)
    Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Także staję w kolejce:) banerek wisi na blogu http://kabis-kartki.blogspot.com/ na który serdecznie zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja jestem bardzo chętna:) Zaobserwowałam jako Anna Anna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się z przyjemnością :D banerek zostawiam na swoim blogu: handmadepati.blogspot.com

    Pozdrawiam serdecznie i obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetne Candy :) zapisuję się z wielką chęcią :))
    http://jdarkhandmade.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  56. chyba jestem 59 lub 60 w kolejce, ale i tak się zapiszę. Bannerek jest na moim blogu http://izetta-nawariackichpapierach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Chcesz nam podarować tak cudne przydasie, że i mnie nie może tutaj zabraknąć :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  58. i ja przyłączam się do zabawy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja także z chęcią się przyłączę :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Fajowe prezenty :) ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam http://mojehandmade-dabo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Zapisuję się z przyjemnością, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Witam, z przyjemnością przyłączam sie do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  64. zgłaszam się :)
    obserwuję jako Biżulanka, a baner na : www.bizulanka.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Witaj, trafiłam tu przypadkiem, ale z przyjemnością się zabawię :) pozdrawiam i życzę dobrego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  66. I ja chętnie przygarnę :)
    Pozdrawiam!

    Przy-Kominku.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. i ja chętnie się przyłączę

    OdpowiedzUsuń
  68. i ja chętnie dołączę banerek na stronie http://agatadiab.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetna zabawa i świetne nagrody z przyjemnością biorę udział.
    Link do posta o Candy http://papiliodemoleus.blogspot.com/2013/07/szalone-rece-candy.html.

    OdpowiedzUsuń
  70. Ulalalala kolejka długa ale spróbuję, może się uda :)))

    OdpowiedzUsuń
  71. Biorę udział
    obserwuję, banner na diylikeit.blogspot.com
    może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Oczywiście , że biorę udział obserwuję jako Domi Mada
    baner na moim blogu http://domi-tworzy.blogspot.com/

    Życzę wszystkim powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  73. Obserwuję, z wielka chęcią biorę udział, banerek na pasku bocznym http://stafinart.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Oczywiście zgłaszam się i obserwuję bloga. Podlinkowany banerek umieściłam w zakładce "rozdania" na swoim blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Wspaniały prezent przygotowałeś - z wielką nadzieją i przyjemnością o nim pomarzę.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/
    Obserwuję jako Terenia.
    Może wreszcie wrócę do karteczek, bo jakoś nie miałam do nich ostatnio serca i czasu.
    Co prawda, to proste kartki, ale gdyby takie słodkości do mnie trafiły to może wreszcie byłoby co pokazać :):):)

    Pozdrawiam słonecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  76. Zapisujemy sie z mila checia :) banerek u nas na blogu w gornej zakladce candy :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Napisałam długi komentarz i mi wcięło :( Ustawiam się w kolejce zatem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  78. Z checia ustawie sie w kolejce :) Pozdrawiam :)
    http://hanka-blog-handmade.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  79. Również ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  80. Zgłaszam się i z chęcią obserwuję. Po pierwsze bo fajne candy, po drugie bo ciekawi mnie męski punkt widzenia w scrapbooking. Pozdrawiam Ms.Totti.

    OdpowiedzUsuń
  81. Z chęcią się zgłaszam i wezmę udział w candy z tak oryginalnymi nagrodami gdyż tak się składa, że byłby to dla mnie wspaniały prezent urozinowy :D :D

    OdpowiedzUsuń
  82. Ja też się zgłaszam :)
    Banerek już wstawiony: http://www.love-yummy-cookie.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Po takie słodkości ręce same się wyciągają! Więc przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  84. kolejny utalentowany Pan Scraper :) z chęcią zaobserwuję, jak również wezmę udział w zabawie, bo wspaniałe słodkości do wygrania :) banerek wklejam w pasku bocznym.
    Pozdrawiam :))
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Zgłaszam się!:)
    Obserwuję, a banerek tutaj: http://fryzury-natalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Ach, ta nieszczęśliwa 13! Oczywiście się zapisuję.
    Mój blog: http://crazytruecreative.blogspot.com/
    To tak żeby zobaczyć banerek :-)

    OdpowiedzUsuń
  87. Zgłaszam się!
    - baner znajduje się na blogu http://fashion-is-mykryptonite.blogspot.com/,
    - jestem obserwatorem bloga.

    OdpowiedzUsuń
  88. Obserwuję i banerek ląduje na blogu - a więc mam nadzieję, że uda się coś upolować :) Pozdrawiam :) http://blogiceo.nq.pl/cowtrawiepiszczy/

    OdpowiedzUsuń
  89. Zgłaszam się :)
    banerek : rebellioushandmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Cieszę się że trafiłam na Twojego bloga - tworzysz wspaniałe prace i chyba zagoszczę na dłużej.
    A na candy oczywiście z miłą chęcią się zapiszę.

    OdpowiedzUsuń
  91. ja też się z chęcia dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Uwielbiam przydasie wszelkiej maści ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Uwielbiam słodycze- staję więc potulnie w kolejce
    Banerek na pasku bocznym: http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. wzystkie warunki wypełnione! z chęcia wezme udział

    OdpowiedzUsuń
  95. Ja również staję w kolejce po takie słodycze. Pozdrawiam
    http://agaostrowska5677.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. http://b5kn.blogspot.ru
    mmm... real treasure! ))

    OdpowiedzUsuń
  97. Biorę udział! :)

    s-my-world-my-live-s.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  98. Bardzo chętnie staję w tej bardzo, bardzo długiej kolejce :)

    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Obserwuje jako: Magda Wrona

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Chętnie ustawię się w tej dłuuugiej kolejce :)
    Zapraszam również do siebie na candy:)
    http://handmade-artshop.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  100. Ojejku , jaka długo kolejka ... ale po takie cudeńka warto stać nawet w najdłuższej kolejce : )

    OdpowiedzUsuń
  101. też się zgłaszam:)
    obserwuję jako: Joanna Asia
    mój email: asiabredlak@wp.pl

    mój blog to http://topmodelbyjoanna199944.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. Trochę trwało zanim dotarłam tu aby się zapisać na Twoje słodkie rozdawnictwo, ale z miłą chęcią to czynię :)

    OdpowiedzUsuń
  103. I ja do kolejki chętna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  104. super przydasie z chęcią się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  105. chetnie dołączę!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  106. Dołączam i ja:) Nie sposób przejść obok takich pięknych przydasiów :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Banerek na samoistnie.blogspot.com, obserwuję jako Koszmarek
    Może się poszczęści :)
    oczywiście zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  108. Również jestem chętna, więc zapisuję się do zabawy!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  109. I ja jeszcze sie ustawiam w kolejce po cukiereczki..

    OdpowiedzUsuń
  110. Tak tak tak ustawiam się w kolejce.
    Chętnie wezmę udział w zabawie.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  111. Zgłaszam się i ja :)
    banner już dodany na domordoruwlewo.blogspot.com
    obserwuję jako Izu.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  112. WITAM,chetnie sie dołącze do listy,może akurat coś wygram:),banerek już jest i zostałam obserwatorem:)

    OdpowiedzUsuń
  113. Spróbować zawsze można, a więc zgłaszam się :)
    Banerek na blogu niebieska-inspiracja.blogspot.com
    Obserwuję jako mugi-chan

    OdpowiedzUsuń
  114. Ustawiam sie w tej gigantycznej kolejce licząc na odrobinę szczęśica

    OdpowiedzUsuń
  115. A i ja ustawię się w kolejeczce, szczęścia nie mam w tych zabawach, ale... banerek http://karteluszki-reni.blogspot.com/
    Pozdarwiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  116. Wspaniałe candy, ja też chętnie wskakuję do tej kolejki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  117. Witam zostałam obserwatorem:) Chętnie cukieraski przygarnę:) baner już leci na bloga :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  118. Ja też się piszę z przyjemnością. Ufff, jeszcze zdążyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  119. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako PannaKot
    Banner wrzuciłam na http://handicraft-workshop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  120. Rzutem na taśmę zgłaszam się i ja :) Może się uda- w sumie dziś mam urodziny :P

    OdpowiedzUsuń
  121. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  122. Z przyjemnością dołączę do zabawy i ustawiam się w kolejce po te wspaniałości:) Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  123. O jacie ale cukiereczki :D zapisuje się i ja :D
    Pozdrawiam... Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń