sobota, 12 lutego 2011

Duża

a więc dodaję skończoną dzisiaj dużą pisankę :)
byłem dzisiaj na zakupach i kupiłem koronki oraz kilka rzeczy do ozdobienia decoupage
za chwilkę będę kończył pudełeczko decoupage bo wczoraj jakoś nie wyszło ;)
chciałbym podziękować wszystkim za odwiedzanie mojego bloga oraz za miłe komentarze  a w szczególności chciałbym podziękować pani Dorocie za reklamę mojego bloga :)

                                          odpoczynek :D

dół i góra pisanki

trochę zbliżenia

i  po odpoczynku ;)



9 komentarzy:

  1. dzięki za odwiedziny :)
    skąd u Ciebie zainteresowanie handmade'ami tego typu? :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. teeeeraz rozumiem ;))) dość nietypowe zainteresowanie jak na faceta, z resztą zapewne masz poczucie,że jesteś tu "rodzynkiem" :D
    chętnie będę podglądać Twoje (po)twory :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba przyznać, że masz bardzo zdolne ręce i dużą cierpliwość.
    Pozdrawiam - piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest niesamowita! Lubię takie zestawienie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! jestem pod wielkim wrażeniem!!! gratuluję i życzę wytrwałości w tym co robisz:)) cudne jajca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna!!!!!....przypomina mi trochę pomarańczkę nafaszerowaną goździkiem...hehe):...no i odrazu czuje ten zapach...hi hi:)śliczna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaale jaja! Cudne, rewelacyjne, piękne, fantastyczne! Jestem pod wrażeniem. Ogromnym!
    Robisz świetne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczna... kolejne piękne kolory... aż mi się taka marzy! ale u mnie niestety brak cierpliwości...

    OdpowiedzUsuń